رزرو تور کیش و بلیط کیش
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هتل ستاره کیش

هتل ستاره کیش جزء یکی از هتل های دو ستاره جزیره کیش در نوار ساحلی کیش و جنب هتل داریوش احداث گردید. این هتل در سال 85، در زمینی به مساحت 9639 بنا شده است و در سال 93 تعدادی اتاق به این مجموعه افزوده شد و اکنون دارای 45 باب اتاق می باشد. برخی از اتاق های این هتل به صورت ویلایی در محوطه هتل و برخی دیگر سه تخته نیز می باشند و این هتل در دو طبقه طراحی شده و فاقد آسانسور می باشد.

هتل ستاره کیش ما بین دو میدان سیری و میدان داریوش قرار گرفته و امکان تردد به مناطق مختلف جزیره کیش را برای میهمانان تور کیش نوروز 97 فراهم می کند و فاصله هتل تا فرودگاه کیش ده دقیقه می باشد.

امکانات هتل ستاره کیش:

فضای سبز، تاکسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی، رستوران با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، پارکینگ اختصاصی در تور کیش اردیبهشت 97، لابی، کافی شاپ، ماهواره، حمل و نقل، اینترنت و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل ستاره کیش: 02142632 - 88530609

 

 هتل ستاره کیش

هتل ستاره کیش

 

هتل شباویز کیش

هتل دو ستاره شباویز در زمینی به مساحت 20000 مترمربع در ابتدای جاده جهان واقع در جنوب شرقی جزیره کیش بنا شده است. این هتل در مجموعه ای سرسبز و ویلایی طراحی شده است. هتل شباویز کیش متشکل از 92 اتاق با ظرفیت های دو تا پنج تخته و 276 تخت خواب می باشد و در سال 1374 احداث گردید. این هتل دور از مرکز شهر و هیاهو بوده و در فضای سرسبز و ویلایی و آرامش بخش میزبان میهمانان تور کیش بهار 97 می باشد.

یکی از تفاوت های هتل شباویز کیش ساختار چوبی آن است که فاقد لوله کشی گاز می باشد به همین جهت امکان درست کردن غذا در اتاق ها وجود ندارد. هتل شباویز کیش با فرودگاه کیش یازده کیلومتر فاصله دارد و با اتومبیل 14 دقیقه زمان می برد و همچنین این هتل به ساحل و پارک ساحلی مرجان نزدیک می باشد.

آدرس: جزیره کیش، بعداز بازار مرجان، روبروی پارک مارینا، هتل شباویز کیش در تور کیش فروردین

امکانات هتل شباویز کیش:

لابی، پارکینگ مسقف(ظرفیت 100 خودرو)، رستوران(ظرفیت 80 نفر)، لاندری، کافی شاپ، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق، تاکسی سرویس در تور کیش اردیبهشت 97، نمازخانه، سیستم تهویه هوا، ماهواره، فضای سبز، اینترنت در لابی با پرداخت هزینه و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل شباویز کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش

 

هتل عالی قاپو کیش

هتل عالی قاپو در زمینی به مساحت 3428 مترمربع در انتهای بلوار دریا قلب جزیره کیش احداث گردید و یکی از هتل آپارتمان های دو ستاره معروف کیش می باشد. این هتل دارای 28 اتاق و 152 تخت می باشد. معماری خاص هتل عالی قاپو کیش به دلیل رنگ سفید و ظاهر ایرانی اش توجه بسیاری از گردشگران تور کیش تعطیلات عید نورور 97 را به خود جلب کرده است.

هتل عالی قاپو کیش با فرودگاه کیش ده دقیقه و با مراکز خرید کیش پنج دقیقه فاصله دارد و همچنین به اماکن تفریحی کیش نزدیک می باشد. یکی از مزیت های هتل عالی قاپو کیش قیمت مناسب هتل بوده که بهترین گزینه برای اقامت در جزیره کیش می باشد. در ضمن این هتل به صورت هتل آپارتمان بوده و تهیه غذا و تصمیم گیری درباره ی آن به عهده ی میهمانان تور کیش فروردین می باشد.

آدرس: جزیره کیش، انتهای بلوار دریا، میدان امیر کبیر، پشت هتل صدف، هتل عالی قاپو کیش

امکانات هتل عالی قاپو کیش:

لابی، سیستم اعلام حریق، سرویس بهداشتی فرنگی، یخچال، تلفن، رستوران در تور کیش اردیبهشت 97، اینترنت در لابی، تلویزیون و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل عالی قاپو کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل عالی قاپو کیش

هتل عالی قاپو کیش





:: برچسب‌ها: رزرو تور کیش و بلیط کیش,معرفی تور کیش,نرخ مناسب تور کیش,تور های لحظه آخری کیش,بهترین قیمت تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 25886
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی